Tijdelijke inhuuropdrachten
Voor het vervullen van tijdelijke inhuuropdrachten maakt BIJ12 gebruik van Inhuurdesk Portaal. De Inhuurdesk is ingericht als een Dynamisch Aankoop Systeem (DAS). Door gebruik te maken van een DAS krijgen alle marktpartijen gelijke kansen om de inhuuropdracht te vervullen en voldoet BIJ12 aan de Europese aanbestedingsregelgeving. Via de inhuurdesk plaatst BIJ12 functies voor de tijdelijke inhuur van personeel in diverse categorieën zoals Inkoop, ICT, HRM en Projectmanagement.
Hoe werkt het?
Wil je je als organisatie of als zelfstandige ondernemer inschrijven op een functie of opdracht? Registreer je dan op de inhuurdesk. Na je registratie kan je één of meerdere categorieën selecteren waarvoor je in aanmerking wil komen. Nadat je bent toegelaten volgens de daarvoor per categorie gestelde criteria, kan je jezelf inschrijven voor openstaande functies en/of opdrachten. Per mail kan je geïnformeerd worden over nieuwe opdrachten. Na de sluitingstermijn word je inschrijving beoordeeld. Verdere specifieke informatie over de procedure lees je in de opdrachtomschrijvingen hieronder.
Vragen
- Vragen en aanbiedingen over openstaande inhuuropdrachten zijn uitsluitend mogelijk via de inhuurdesk.
- Tijdelijke inhuuropdrachten worden gefaciliteerd door onze inkoopafdeling. Vragen? Mail naar inkoop@bij12.nl.